
01
NODIG MET VERRASSING UIT
Maak uw uitnodiging aan! Laat uw fantasie de vrije loop en creëer uw uitnodiging met behulp van onze grafisch ontwerper. Het papierformaat is geen verplichting, we conceptualiseren verschillende objecten met betrekking tot het thema om de uitnodiging van uw wensen te creëren! Van het grafische ontwerp tot de keuze van de drukker, u kunt erop vertrouwen dat wij het beste aan uw verwachtingen voldoen. Onze grafisch ontwerper helpt u bij de keuze van de kleuren, de tekst en de stijl van uw uitnodiging. U kunt erop vertrouwen dat wij dan de meest geschikte printer voor uw project kiezen.
02
POSEREN
Ons team van fotografen zal het aperitief, de sfeer, het diner en de avond kunnen vereeuwigen… Elke fotograaf heeft zijn eigen stijl, klassiek of verrassend, wij adviseren u volgens uw wensen. Durf ook een fotobooth te hebben met directe indrukken om nog gekker herinneringen te bewaren!
Zin in beweging? Onze cameraman zal ervoor zorgen!


03
DECORATIE
Elke avond heeft zijn thema. Onze decoratiedienst zal elke plaats kunnen transformeren in een universum dat de gasten naar verrassende en exotische werelden transporteert. We beginnen met een vergadering om uw wensen en budget te bepalen. Daarna stellen we u een moodboard voor en leggen we de laatste hand aan de montage in onze werkplaatsen en ter plaatse. Hier is een overzicht van de reeds ervaren thema’s: “Touch of Zen”, “Fantastische wereld “, “Jungle”, “Charlie en de Chocoladefabriek”, “Gold”, “Wonderland”. Wat zal de jouwe zijn?
04
EEN DJ
Na het diner gaat het feest door… De DJ zorgt ervoor dat het feestje soepel verloopt. We werken met een team van DJ’s die de dansvloer kunnen oppeppen volgens de voorkeuren van elke organisator. Van commerciële en housemuziek tot de grote klassiekers, er is voor elk wat wils!


05
GELUID EN LICHT
Profiteer van onze ervaring om u te begeleiden bij het kiezen van de juiste uitrusting om een schuur of een kasteel om te vormen tot een plaats die de grootste clubs ter wereld waardig is. We stellen een team van technici samen die in alle discretie de montage, de permanentie en de demontage van de apparatuur kunnen verzekeren.
06
REGISSEUR EN COÖRDINATOR
Wilt u van de avond genieten zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het goede verloop van de avond? Wij verbinden ons ertoe om alle dienstverleners voor uw evenement te coördineren (zaal, cateraar, animatie, technici, DJ, dressoirs, beveiliging, fotograaf…). Wij kunnen u ook begeleiden bij de voorbereidingen en toezicht houden op het opruimen in de vroege uurtjes. Een coördinator is de zekerheid van een rustige avond!


07
ENTERNAINMENT
Entertainment geeft een uniek cachet aan een avond.
Afhankelijk van uw thema kunnen we u acteurs, acrobaten, saxofonisten, steltlopers, geleide robots, harpisten, vuurspuwers, dansers en nog meer aanbieden. We selecteren de beste talenten in hun vakgebied om u een breed gamma aan entertainment aan te bieden en u de beste optie te laten kiezen!
08
ONDERSTEUNEND PERSONEEL
Heeft u personeel nodig voor uw evenement? Parkeerjongens, commode, schoonmakers, blaffer of bewaker?
Neem contact met ons op, we hebben de juiste mensen!
